top of page

That's My Phenotype!

Public·24 members

Grækenland U21 mod Færøerne U21 live direkte 16/11/2023

... mod FCK & Røvsyg kommunalvalgsdækning. DIT DAGLIGE NYHEDSOVERBLIK. Værterne Sebastian og Gantimir er blevet presset af de andre kollegaer på Kulturradio ...

30, og billetsalget til kampen starter tirsdag d. dk/ Kampprogram december:Onsdag d. 30 mod Skjern Håndbold i Sparekassen Thy Arena | MorsLørdag d. 00 mod GOG Håndbold i SU`VI:T ArenaFredag d. 30 mod TMS Ringsted i Thy HallerneTirsdag d. 30 mod Aalborg Håndbold i Sparekassen Thy Arena | Mors (1/4-finale Santander Cup)Lørdag d. 00 mod BSV i Sparekassen Thy Arena | Mors http://morsthy. dk/nyheder/nyhedsoversigt/billetsalg-til-kampen-mod-skjern/ http://morsthy. dk/media/2446/dahlin-3. jpg Pointdeling i Ribe-Esbjerg HH Det var millimetertæt på, at Mors-Thy Håndbold havde taget begge point mod Ribe-Esbjerg HH i aftenens kamp i Esbjerg, men med en scoring af hjemmeholdets Kasper Kvist i kampens døende sekunder, blev det i stedet til en deler mellem de to hold - og dermed 5. kamp i træk uden nederlag for Mors-Thy Håndbold. Jeg tror, at det er meget sundt, og vi skal nok stå på mål for det, så længe det er realistisk. Nu kommer der en sæson, hvor vi har hentet nogle spillere, som har mere erfaring og som har prøvet mere og på et højere niveau, men derfor er det ikke givet, at vi bare rykker opad i tabellen, for ligesom vi forstærker os, gør alle andre hold i ligaen det samme, og det er vigtigt at have for øje, lyder det fra cheftræneren. Mors-Thy Håndbold tillod sig undervejs fem minutters scoringspause, for derefter at score fire i træk ved Dahlin, Stefan og Mads A. gange to - og en to-målsføring og timeout forlangt af Ribe-Esbjerg HH. Det bølgede frem og tilbage, men det var Mors-Thy Håndbold der gik til pausen med en 1-målsføring på 12-13. Bette Balkan styrede lægterne Det tætte drama fortsatte i anden halvleg, hvor de to hold fulgtes ad det første kvarter, herefter trak Mors-Thy Håndbold fra og bragte sig foran 17-20. et hårdt og præcist skud og en habil og bomstærk forsvarsspiller - alt sammen noget som vi glæder os til at gøre brug af i Mors-Thy Håndbold i de næste sæsoner, lyder skudsmålet fra Henrik Hedegaard, som fortsætter: - Det er fantastisk, at vi allerede så tidligt i sæsonen kan begynde at lande aftaler med spillere af Erik Tofts kaliber. Kulturbærer er et stort ord, men visse typer falder bare ind i en klub med det samme, og vi synes, at Erik og Mors-Thy Håndbold er et overordentligt godt match. dk/media/3577/lindgren_lasse. jpg 19-08-2022 12:00:00 Klubdag i Mors-Thy Håndbold I dag har vi afholdt klubdag i Mors-Thy Håndbold. Vi startede dagen med et par timers padel hos Racket Club Mors, inden vi drog videre til vores hovedsponsor, Thisted Forsikring, som havde inviteret på frokost i dagens anledning. Herefter videre til rundvisning hos 3N Lakering hos Joan og Morten Fuhlendorff Nielsen, som både er svigerfamilie og personlig sponsor for Lasse Pedersen. Til sidst rundede vi sponsorturen af med et besøg i Jesperhus, hvor formand for Mors-Thy Håndbolds Erhvervsklub, Peter Overgaard, viste rundt og lokkede med en omgang bowling. Livescore fodbold resultater fra alle de populære ligaer Følg dagens fodboldkampe live og få statistik, kampdetaljer, startopstillinger, odds og meget mere Grækenland U21. Færøerne U21 · 16. nov 18:00. Malta U21. God defensiv Ribe-Esbjerg HH kom bedst fra start med en føring på 3-1. Mors-Thy Håndbold arbejdede sig stille og roligt ind i kampen, og første føring kom ved Stefan Nielsens scoring til 3-4. pillede glansen af Ribe-Esbjergs bagskytter og havde derudover bl. en strafferedning på Kasper Kvist. Søren Nørgård var igen træfsikker fra venstre fløj og fra straffepletten, og vi havde godt fat forsvarsmæssigt trods Ribe-Esbjergs mange minutter med 7-mod-6-spil. Kampen var helt tæt med skiftevise føringer til de to hold gennem hele første halvleg. Hjemmeholdet svarede igen med to scoringer med 10 minutter tilbage af opgøret, men Stefan Nielsen bragte endnu en gang sit hold foran med tre mål 5 minutter senere, og det lugtede lidt af to point til Mors-Thy Håndbold. Ribe-Esbjerg HH ville det anderledes, og med mål af hhv. Mathias Jørgensen og et heldigt et af Simen Schønningsen var der spænding til det sidste - og først da, med halvandet minut tilbage af kampen, vågnede publikum i Esbjerg op til dåd. Indtil da var slagets gang på lægterne suverænt styret af de medrejsende fans fra Bette Balkan. Tjekkiet U21 Danmark U21 direkte tv 17.10.2023 - Activist HQ 17. okt. 2023 — U21 LANDSHOLDET U21 LANDSHOLDET | KALENDER | SOFABOLD Få det fulde overblik over hvad sport der sendes direkte/live på TV. Sofabold ... Jacob Hessellund ser tilbage på en god tid i Mors-Thy Håndbold. - Jeg kan se tilbage på tre sæsoner, der overvejende har været positive. Det skyldes ikke mindst fantastiske holdkammerater og ledere omkring holdet - men også Bette Balkan fortjener en stor applaus for en altid fantastisk stemning til kampene, siger Jacob Hessellund. - Jeg respekterer klubbens ønske om fremover at kigge andre veje end min, og af samme årsag er det naturligt for mig at mærke efter, hvad der skal ske fremadrettet. Jeg er et sted i min karriere, hvor jeg har brug for at spille og have ansvar, hvilket ikke har været i samme grad i år i forhold til sidste sæson. Jeg føler mig slet ikke færdig som håndboldspiller, men sideløbende spirer en trænerdrøm efterhånden også i maven på mig, lyder det fra Hessellund. Han har fokus på godt resultat og en god afslutning. jpg 30-07-2021 12:00:00 Tre spillere i Mors-Thy Håndbold ramt af Corona Tre spillere i Mors-Thy Håndbold er konstateret smittede med Covid-19. Klubben er i dialog med myndighederne og har generelt fulgt deres anvisninger siden Coronaens udbrud i marts 2020. Det betyder, at de spillere, der er færdigvaccinerede eller tidligere smittede, fortsætter træningen og forberedelserne op til sæsonstarten. - Vi har været forskånet indtil nu og tager selvfølgeligt situationen alvorligt. Island U19 mod Danmark U19 live direkte tv 15.11.2023 for 6 for 1 dag siden — for 6 dage siden — [[[se live]][[[] Kosovo Færøerne direkte live 19 november 2022 19. nov. 2022 — [LEDIG>] Israel U19 Faroe Islands U-19 ... Sitemap Cristiano Ronaldo Quiz: Kan du gætte alle hold, Ronaldo har scoret imod? CSKA Sofia – FCK: Live streaming, optakt og odds! Danmark – Georgien U21: Live stream ... Mors-Thy Håndbold var i teten i størstedelen af kampen, således var hjemmeholdets sidste føring i kampen ved stillingen 5-4 efter 12 minutters spil. Ellers stod der Mors-Thy Håndbold på kampen, og efter en tremåls-føring ved pausen blev det til en sejr på 27-24, da kampen blev fløjtet af. Jacob Hessellund bragte Mors-Thy Håndbold foran 0-1 på straffekast. Efterfølgende indikerede en Søren P-redning på Eggerts straffekast, at der var noget stort i vente. Bjarke Christensen scorede sit første officielle mål i Mors-Thy-trøjen til 1-2 - senere blev det til fire mere fra hans hånd, og sammen med Erik Toft blev han topscorer for Mors-Thy Håndbold. Ved stillingen 5-5 trak Mors-Thy Håndbold fra med fem scoringer i træk. Kvindepokalen Stilling 2022/2023 LIVE-European League Kvinder: Malaga – København · 17:47. Herre Ligaen Forward kørt på sygehuset efter hovedstyrt direkte i banden · 15:06. Schweiz: Stat ...

About

Welcome to the group! You can connect with other members, ge...

Members

bottom of page